Doprava, platba

Dopravu tovaru zabezpečuje kuriér GLS a Slovenská pošta iba v rámci Slovenskej republiky
 
DOPRAVA - pri objednávke do 100,00 €

Kuriér: 3,99 € (doručenie nasledujúci pracovný deň priamo k Vám domov, v prípade objednávky do 12:00 hod)
Slovenská pošta: 3,99 € (doručenie do 2 pracovných dní, balík je potrebné vyzdvihnúť na pošte)
Osobný odber: 0,00 €

DOPRAVA - pri objednávke nad 100,00 €

Kuriér: 0,00 €
Slovenská pošta: 0,00 €
Osobný odber: 0,00 €

PLATBA

Dobierka: 0,99 € (pri objednávke nad 100,00 € ZDARMA)
Platba prevodom: 0,00 €
Platba v hotovosti: 0,00 €
 

Náhrada škody pri neprevzatí tovaru

a) Predávajúci má právo na náhradu škody (podľa ust. § 420 a nasl. Občianskeho zákonníka), v prípade, že si kupujúci objednal tovar, ktorý nestornoval, resp. neodstúpil od zmluvy a zároveň od dopravcu, resp. pošty neprevzal tento tovar, alebo po výzve predávajúceho si v prípade zvolenia osobného odberu tovar neprevzal v určenej lehote na odber. Týmto konaním kupujúci porušil svoju povinnosť uvedenú v bode 3.1. obchodných podmienok, podľa ktorého je kupujúci povinný prevziať objednaný tovar.

b) Pri určovaní výšky náhrady škody, predávajúci berie do úvahy predovšetkým dopravné náklady a s tým spojené poplatky v prípade zaslania tovaru, náklady spojené s balením, expedíciou a administráciou objednávky, ako aj všetky ostatné náklady, ktoré mu vznikli s realizáciou predmetnej objednávky a zároveň má právo si účtovať i ušlý zisk.

c) Predávajúci má právo aj neuplatniť si právo na náhradu škody, alebo si uplatniť toto právo len z časti.

d) Predávajúci si vyhradzuje právo udeliť kupujúcemu zmluvnú pokutu vo výške 10 € (slovom desať eur) podľa bodu 12.1. obchodných podmienok, v prípade, že vytvoril objednávku, ktorú nestornoval a tovar si od dopravcu nevyzdvihol, a tak bol vrátený späť predávajúcemu, nakoľko porušil ustanovenia v čl. 3. bod 3.1.. Táto zmluvná pokuta zahŕňa náklady na dopravu ako i sankciu za nenaplnenie kúpnej zmluvy.

 

Objednávka spracovaná do 12:00 hod je doručená zákazníkovi nasledujúci pracovný deň kuriérom spoločnosti GLS.

Pri platbe prevodom na účet je tovar expedovaný až po pripísaní platby na náš účet (zvyčajne 2-3 pracovné dni). Ak nie je objednaný tovar skladom, zákazník bude okamžite informovaný o približnom termíne dodania. V prípade osobného odberu si tovar vyzdvihnite na adrese: ZDRAVKO s.r.o. , Mäsiarska 26, 040 01 Košice.

 

Ako nakupovať

  1. Tovar pridáte do košíka kliknutím na ikonku košíka pri položke. Kliknite na ikonku zaplatiť alebo pokračovať v nákupe.
  2. Kliknutím na košík, sa Vám zobrazí obsah Vášho košíka. Pokračujte na zaplatenie. 
  3. Zvolíte spôsob doručenia a spôsob platby.
  4. Prečítajte si obchodné podmienky. Po potvrdení celej objednávky Vám systém zašle kópiu objednávky. Po odoslaní objednávky, sa Vám zobrazí obrazovka s potvrdením odoslania objednávky.
  5. Ak ste zvolili platbu vopred, budú Vám zaslané aj bankové údaje pre uskutočnenie platby. Tovar bude odoslaný v tomto prípade až po uhradení objednávky. Objednávka je odoslaním posunutá na spracovanie. Všeobecnými obchodnými podmienkami sa zaväzujeme dodržať maximálnu dodaciu lehotu 30 dní. Dodacia lehota závisí aj od typu dopravy (kuriérom 1 deň, slov poštou 3 - 6 dní). Bežne sa pohybuje dodanie tovaru od 1 až do 2 dní.